خبرها

علی رضایی: دوومیدانی ایران توان کسب بیش از چهار مدال در هانگژو را دارد/ وزیر ورزش نگاه ویژه‌ای به ورزش اول المپیک داشته باشد

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: این رشته توان کسب بیش از چهار مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را دارد و رسیدن به این مهم نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

فراخوان مشارکت و همکاری با شرکت ها و سازمان ها

فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در سال ۱۴۰۱ به منظور توسعه دوومیدانی در عرصه ملی و بین المللی و معرفی برندها و ظرفیت های تجاری شرکت ها و سازمان های ایرانی اقدام به جذب شریک تجاری نماید.

حضور رییس فدراسیون دو و میدانی در اردوی رکورددار پرش طول بانوان کشور

رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز (دوشنبه) با حضور در آران‌بیدگل از اردوی آماده سازی ریحانه مبینی بازدید کرد.

بازدید هاشم صیامی از اردو آماده سازی ملی پوشان دو و میدانی در استان چهارمحال‌و بختیاری

رییس فدراسیون دو و میدانی با حضور در استان چهار محال و بختیاری از نزدیک در جریان برگزاری اردو ملی پوشانی که مراحل آماده‌سازی خود را در این استان سپری می‌کنند قرار گرفت و از تمرینات آنها بازدید کرد.

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی شهر‌های خرم‌آباد و مشهد مقدس

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان به میزبانی شهر خرم‌آباد و مسابقات بخش بانوان در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور به میزبانی اراک

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر اراک برگزار خواهد شد.

برگزاری رقابت دو صحرانوردی پیشکسوتان در تهران

رقابت دو صحرانوردی پیشکسوتان اردیبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

حضور کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت‌ورزش و جوانان در فدراسیون دو و میدانی

کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت‌ورزش و جوانان به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد فدراسیون دو و میدانی در دو بخش استعدادیابی و آموزش فدراسیون در این فدراسیون حضور یافتند.

دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)در تقویم سالیانه فدراسیون جهانی قرار گرفت

با اعلام رسمی سایت فدراسیون جهانی دو و میدانی دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در تقویم سالیانه برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی قرار گرفت.

محمد اسفندیار پور: تلاش خواهیم کرد فعالیت‌های باشگاه‌گل‌‌گهر را در ورزش دو و میدانی افزایش دهیم/در مسابقات لیگ شرکت خواهیم کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور همه جانبه در مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر داشت.

بازدید هاشم صیامی از اردو آماده سازی ملی پوشان دو و میدانی در استان سمنان

رییس فدراسیون دو و میدانی با حضور در استان سمنان از نزدیک در جریان برگزاری اردو ملی پوشانی که مراحل آماده‌سازی خود را در این استان سپری می‌کنند قرار گرفت و از تمرینات آنها بازدید کرد.

امیرعباس لشگری: دو و میدانی را پایه و اساس همه ورزش‌ها می‌دانیم/امسال دانشگاه آزاد در بخش آقایان هم وارد مسابقات لیگ خواهد شد

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور همه جانبه در مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر داشت.

حمیدرضا فردین‌پور:اردو آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی در استان‌های مختلف تا مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهد داشت

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی گفت:اردو آماده‌سازی ورزشکارانی که شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارند در اقصی نقاط کشور تا مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهدداشت و همه ورزشکاران می‌بایست در این رقابت‌ها و جام امام رضا(ع)شرکت نمایند.

هادی افشار: برای کمک و حمایت از دو و میدانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد/امسال باشگاه‌نفت به مسابقات لیگ دو و میدانی باز خواهد گشت

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی شرکت ملی نفت دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشت.

حضور پر قدرت باشگاه ذوب آهن اصفهان در مسابقات باشگاهی دو‌و میدانی

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشت.

پیام تبریک رییس فدراسیون دو و میدانی به کرمعلی ایرجی

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در پیامی انتصاب کرمعلی ایرجی بعنوان معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را تبریک گفت.

دیدار هاشم صیامی با معاون رییس جمهور

رییس فدراسیون دو و میدانی با محمد دهقان دیدار و پیرامون شرایط ورزش اول المپیک در کشورمان توضیحاتی را بیان نمود.

فردین‌پور: کسب یک حدنصاب تنها ملاک حضور در بازیهای آسیایی نخواهد بود / حضور ورزشکاران در اردوی برون مرزی صرفا با تائید کمیته فنی مقدور است

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی گفت: رسیدن به یک حدنصاب خاص برای بازیهای آسیایی تنها ملاک حضور ورزشکاران در این رقابتها نخواهد بود و عوامل دیگری نیز دخیل هستند.

بازگشت تیم ملی دو و میدانی کشورمان از مسابقات جهانی داخل سالن به کشور

نمایندگان تیم ملی کشورمان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان به کشور بازگشتند.

پیام تبریک فدراسیون دو و میدانی به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو

فدراسیون دو و میدانی فرارسیدن رستاخیز  بهار شکوهمند طبیعت را به ملت بزرگ  ایران و جامعه فرهیخته ورزش دو و میدانی کشور تبریک گفت.

صیامی: نیاز به برگزاری آموزش مربیان زیر نظر مربیان سطح اول دنیا داریم

رییس فدراسیون دو و میدانی در حاشیه برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان با سبایتین کو دیدار و پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.