نهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان؛

امیر طیب لی در رقابت ماده ۳۰۰۰متر مدال برنز گرفت

در جریان برگزاری رقابت ماده ۳۰۰۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)امیر طیب ‌لی موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی کند.

 

به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت ماده ۳۰۰۰متر نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)عصر امروز،امیر طیب ‌لی دونده دوهای استقامت تیم منتخب دو و میدانی پیشکسوتان موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی کند.

 

بر همین اساس طیب لی موفق شد پس از ورزشکاران کشورهای ایتالیا و انگلستان مدال برنز را کسب نماید.

 

گفتنی است نهمین دوره رقابت‌های دو‌و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان از صبح امروز ۶فروردین ماه آغاز و تا تاریخ ۱۳ فروردین ماه جاری به میزبانی شهر تورن در کشور لهستان برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است تیم منتخب اعزامی کشورمان به این مسابقات با ۱۲ورزشکار(۶ نفر بانوان و ۶نفر آقایان)به نام‌های،مرضیه ذوقی،فاطمه محمدی،خدیجه اسماعیل پور،مریم آهنگ،مائده چاووشی،میترا جعفرپور،فرهاد ابراهیم زاده،ولی الله آجیلی،مهدی کاظمی،مهدی گرجی نیا،امیر طیب لی و مهدی جوان در این دوره از رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)حضور پیدا کرده است.