نهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان؛

امیر طیب لی در رقابت ماده ۱۵۰۰ طلایی شد/کسب سه مدال حاصل عملکرد تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)امیر طیب ‌لی موفق شد در جایگاه نخست این مسابقات قرار گیرد و برای اولین بار مدال طلا را از آن خود و تیم دو و میدانی کشورمان در این رویداد جهانی کند.

 

به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)عصر امروز،امیر طیب ‌لی دونده دوهای استقامت تیم منتخب دو و میدانی پیشکسوتان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این مسابقات برای اولین بار مدال طلا رقابت‌های داخل سالن پیشکسوتان جهان  را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی کند.

 

بر همین اساس طیب لی موفق شد قبل از ورزشکاران کشورهای ایتالیا و اسپانیا از خط پایان عبور کند و مدال ارزشمند طلا را کسب نماید.

 

گفتنی است نهمین دوره رقابت‌های دو‌و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان از صبح امروز ۶فروردین ماه آغاز و فردا ۱۳ فروردین ماه جاری به میزبانی شهر تورن در کشور لهستان برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است امیر طیب‌لی موفق شده بود در رقابت ماده ۳۰۰۰متر این مسابقات مدال برنز کسب نماید و این مدال طلا دومین مدال کسب شده توسط طیب‌لی در این مسابقات بود و کار تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی نیز با این دو مدال طیب‌لی و یک مدال برنز مهدی کاظمی پایان پذیرفت.