دیدار هاشم صیامی با رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

رییس فدراسیون دو‌و میدانی با نصرالله پژمانفر دیدار و پیرامون مسائل مختلف ورزش دو و میدانی و همچنین برگزاری سومین دوره رقابت‌های جام امام رضا(ع) گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌و میدانی ظهر امروز در شهر مشهد مقدس با نصرالله پژمانفر دیدار و پیرامون مسائل مختلف ورزش دو و میدانی و همچنین برگزاری سومین دوره رقابت‌های جام امام رضا(ع) گفت‌وگو کرد.

 

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی در سخنانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در فدراسیون دو و میدانی و همچنین برنامه‌های پیش رو ورزش پایه و مادر در کشورمان بیان کرد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری دو دوره قبلی رقابت‌های جام امام رضا(ع) خاطر نشان کرد:اتفاقات بسیار خوبی در طی برگزاری این مسابقات برای ورزش اول المپیک افتاده است،و این رقابت‌ها توانسته رشد و پویایی قابل توجهی را در میان ورزشکاران این رشته ورزشی ایجاد نماید.

 

رییس فدراسیون دو‌و میدانی همچنین با اشاره به در پیش بودن سومین دوره این مسابقات به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس از رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواست حمایت ویژه‌ای را از طریق مجلس از برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر این دوره از مسابقات جام امام رضا(ع)داشته باشد که با قول مساعد این نماینده مجلس در این راستا همراه شد.

 

در ادامه این‌دیدار همچنین مقرر شد در آینده نزدیک با کمک و حمایت مجلس شورای اسلامی پیست تارتان سالن سرپوشیده دو و میدانی زنده یاد استاد علی باغبانباسی شهر مشهد مقدس تعویض و در اختیار قهرمانان استان خراسان رضوی قرار گیرد.

 

استفاده قهرمانان استان خراسان رضوی و دیگر ورزشکاران از سراسر کشور از کمپ تخصصی دو و میدانی کوثر از دیگر مصوبات این نشست بود. 

 

گفتنی است، در این دیدار،علیرضا تاج فیروز رییس تربیت بدنی آستان قدس رضوی و عضو هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی،هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی،رضا امین زاده رییس هیات دو و میدانی استان خراسان رضوی و تعدادی از مسئولین و دستندرکاران و پیشکسوتان ورزش استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.