برگزاری دو نیمه ماراتن در روز شیراز/ قدردانی رییس فدراسیون دوومیدانی از همکاری ارگان‌های استان فارس

با توجه به برگزاری رقابت دو نیمه ماراتن به مناسبت روز شیراز، رییس فدراسیون دوومیدانی از همکاری صمیمانه تمامی ارگان‌های استان فارس در روند هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقه تشکر و قدر دانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: در روز بزرگداشت شیراز، رقابت دو نیمه ماراتن با همکاری فوق العاده و بی دریغ مسئولان و دستندرکاران استان فارس اعم از شورای تامین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، پلیس راهرو، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر ارگان‌های تاثیر گزار در هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت صورت پذیرفت. 

 

وی افزود: در این رقابت پر شور که با حضور مسئولان و نمایندگان ارگان‌ها و نهادهای مسئول محلی در استان فارس برگزار شد، حتی گروه‌هایی از ورزشکاران معلول به همراه خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند که با شرکت در این رقابت صحنه های بسیار زیبایی را در خیابان‌های شهر شیراز پدید آوردند. 

 

صیامی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نوع رقابت‌های دویدنی، گسترش ورزش همگانی، بالا بردن سطح سلامت جامعه، رشد سطح سلامت روانی و جسمانی، آشنایی عموم مردم با ورزش دوومیدانی و ارتقا فرهنگ ورزش همگانی است که با همکاری بی شائبه مسئولان استان فارس به بهترین شکل ممکن میسر شد.