افشین داوری:تمام تمرکزمان بر روی مدال آوری در بازی‌های آسیایی است/فرهادیان:داوری خودش از جنس دو و میدانی است

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در مراسم معارفه خود گفت:باید در مدت زمان باقیمانده تا بازی‌های آسیایی تمام تمرکز و هدفمان را بر روی مدال آوری در این مسابقات بگذاریم.

 

به گزارش روابط عمومی،مراسم معارفعه افشین داوری سرپرست جدید این فدراسیون ظهر امروز(سه‌شنبه)در محل فدراسیون برگزار شد.

 

بر همین اساس در این مراسم که با حضور مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی،پیشکسوتان،مربیان،قهرمانان و کارکنان ورزش دو و میدانی برگزار شد، ابتدا آرش فرهادیان در سخنانی با اشاره به تلاش‌های رییس اسبق فدراسیون از  زحمات و عملکرد وی در مدت زمان حضور او‌در این مسئولیت تشکر و قدر دانی کرد.

 

وی افزود:خوشبختانه آقای داوری از مدیران با سابقه و توانمند ورزش کشور و از جنس ورزش دو و میدانی است،که مدیریت در این فدراسیون را نیز در کارنامه دارد.

 

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی خاطر نشان کرد:با حضور ایشان مطمئن هستیم دو و میدانی بعنوان یک ورزش بسیار مهم و تاثیر گذار بر تمامی رشته‌های ورزشی می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای کشورمان در میادین مهم بین‌المللی رقم زند و مدال‌های بسیاری را کسب نماید.

 

در ادامه این مراسم افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هاشم صیامی رییس اسبق این فدراسیون اظهار داشت:از اینکه دوباره به خانه خود بازگشتم بسیار خرسندم و با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمام تلاش و تمرکز خودمان را بر مدال آوری در این رویداد بسیار مهم و بزرگ بین المللی معطوف نماییم.

 

داوری تصریح کرد:از روز گذشته و به محض دریافت حکم سرپرستی فدراسیون اقدامات خود را در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در راستای تعامل و هماهنگی با این دو ارگان بالادستی به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های آتی به خصوص در بخش اختصاص منابع مالی آغاز نموده‌ام.

 

این قهرمان اسبق دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: چهار ماه تا بازی‌های هانگژو بیشتر زمان نداریم و فعلا تصور کسب مدال سخت است به همین جهت تمام تلاشمان این است تصور عدم مدال آوری در این مسابقات را از ذهن ها پاک و از ورزشکاران دو و میدانی به صورت کامل حمایت کنیم که این امر نیاز به همکاری و هماهنگی میان تمامی کسانی که دلسوز این ورزش و در آن تاثیر گذار هستند دارد.