برگزاری نشست تصمیم گیری پیرامون اعزام تیم ملی دو و میدانی به رقابت‌های جوانان قهرمانی آسیا

نشست تصمیم گیری در خصوص چگونگی اعزام‌تیم ملی دو و میدانی به مسابقات جو‌انان قهرمانی آسیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،نشست تصمیم گیری پیرامون چگونگی اعزام‌تیم ملی دو و میدانی به مسابقات جو‌انان قهرمانی آسیا ظهر امروز با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی در محل این فدراسیون برگزار شد.

 

بر همین اساس در این نشست، پیرامون عملکرد دو و میدانی کاران کشورمان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که شانس حضور در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا را دارند بحث و تبادل نظر شد.

 

همچنین، اعضاء حاضر عملکرد ورزشکاران رده های سنی پایه دو و میدانی کشورمان را در مسابقات قهرمانی جوانان کشور،رقابت های نوجوانان قهرمانی آسیا و همچنین دو رویداد جام رمضان و جام خلیج فارس بررسی و نقطه نظرات خود را پیرامون عملکرد قهرمانان کشورمان در این مسابقات بیان نمودند.

 

در این جلسه همچنین مقرر شد،ترکیب نهایی تیم ملی دو و میدانی جوانان کشورمان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا پس از برگزاری رکوردگیری از ورزشکاران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در روز ۲۹اردیبهشت ماه جاری مشخص و نهایی شود.

 

گفتنی است،رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ۱۳ الی۱۷خرداد ماه جاری به میزبانی شهر ییچئون‌در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، در این نشست هاشم خزایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی،پریسا بهزادی نایب رییس امور بانوان،قاسمعلی فیروزی سرپرست کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون،جواد خسرو شیری،هادی سپهرزاد و حسین شایان نیز حضور داشتند.