دیدار افشین داوری با مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان خراسان رضوی

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی،افشین داوری سرپرست فدراسیون دو‌و‌میدانی با حضور در تربیت بدنی آستان قدس رضوی رضوی با علیرضا تاج فیروز میر عامل این مجموعه و مدیر کل جدید ورزش و جوانان این استان خراسان رضوی دیدار و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید پیرامون راهکارهای همکاری در راستای برگزاری هر چه مطلوب تر سومین دوره رقابت‌های دو‌ و میدانی جام امام رضا(ع) بحث و تبادل نظر نمود.

 

سرپرست فدراسیون دو و میدانی از مدیر کل جدید استان خراسان رضوی خواست همچون گذشته در راستای برگزاری مطلوب مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)در کنار فدراسیون دو و میدانی باشد تا همکاری لازم در زمینه‌های مختلف به منظور هرچه بهتر اجرایی شدن این رقابت‌ها  صورت پذیرد.

 

علیرضا تاج فیروز مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز پس از تبریک انتصاب افشین داوری بعنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: قطعا همچون دوره های گذشته که در تربیت بدنی آستان قدس رضوی در کنار فدراسیون همه تلاش خود را به منظور برگزاری مطلوب این مسابقات انجام دادیم، در این دوره نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم یک رویداد بین المللی در ورزش اول المپیک را به میزبانی کشور عزیزمان آبرو‌مندانه و بهتر از همیشه برگزار کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه ما تجربه برگزاری دو دوره متوالی این مسابقات را در شهر مشهد داریم و می‌توانیم نقاط ضعف و قوت را بهتر شناسایی کرده و نسبت به ادوار گذشته برگزاری با شکوه‌تری داشته باشیم.

 

گفتنی است،سرپرست فدراسیون دو و میدانی همچنین با مدیر کل امور بین الملل آستان قدس رضوی نیز دیدار کرد و پیرامون ایجاد راهکار های مناسبت و سهولت در میزبانی از کشورهای خارجی شرکت کننده در مسابقات دو و میدانی جام امام رضا(ع)به بحث و تبادل نظر پرداخت.