عضویت سه ایرانی در کمیته و کمیسیون‌های تخصصی دو و میدانی قاره آسیا

جواد خسرو شیری،سجاد مرادی و سید اشکان اردیبهشت با نظر هیات اجرایی دو و میدانی قاره آسیا به عنوان نمایندگان کشورمان به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی این نهاد قاره‌ای در آمدند.

به گزارش روابط عمومی،پس از انتخاب دهلان الحمد قطری بعنوان رییس،جنرال سوراپنگ آریل منگل تایلندی بعنوان نایب رییس وشوگو ماران سنگاپوری بعنوان دبیرکل و همچنین اعضاء هیات اجرایی دو و میدانی قاره آسیا که در جریان برگزاری کنگره پنجاهمین سالگرد تشکیل این نهاد بین المللی به میزبانی کشور تایلند صورت پذیرفت،اعضاء کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی آن نیز مشخص شدند، که در پی آن سه فرد ایرانی به نمایندگی از کشورمان موفق شدند به عضویت در این نهاد راهبری و تصمیم گیری برای ورزش دو و میدانی در قاره آسیا در آیند.

 

بر همین اساس،جواد خسرو شیری از کارمندان و مربیان مطرح فدراسیون دو و میدانی توانست عضو کمیته پیاده روی،سجاد مرادی از قهرمانان و مربیان خوش نام و نشان کشورمان عضو کمیته صحرانوردی و دوهای جاده‌ای و سید اشکان اردیبهشت دبیر کل فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی عضو کمیسیون پزشکی دو و میدانی قاره آسیا شوند.

 

گفتنی است،در کمیته پیاده روی به غیر از جواد خسرو شیری نمایندگانی از کشورهای،پاکستان،چین،ژاپن،عربستان سعودی و تایلند و همچنین در کمیته صحرانوردی و دوهای جاده‌ای به غیر از سجاد مرادی نفراتی از کشورهای،دو نفر از چین،بوتان،هنگ کنک و پاکستان حضور دارند.

 

لازم به ذکر است،در کمیسیون پزشکی دو و میدانی قاره آسیا نیز به غیر از دکتر سید اشکان اردیبهشت نمایندگانی از کشورهای،ژاپن،بوتان،چین،اندونزی و سریلانکا بعنوان عضو اصلی و هنگ کنگ و قرقیزستان بعنوان عضو علی البدل حضور خواهند داشت.