از خرداد ماه تا کنون؛

حضور شش دو و میدانی کار در اردوی تیم ملی

شش تن از اعضاء تیم ملی دو ومیدانی کشورمان از خرداد ماه گذشته تا کنون به منظور حضوری مقتدرانه در مسایقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو اردو آماده سازی خود را در استان تهران آغاز نموده اند.

به گزارش روابط عمومی،شش ورزشکار از اعضاء تیم ملی دو ومیدانی کشورمان به منظور حضوری مقتدرانه در مسابقلت قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو اردو آماده سازی خود را از خرداد ماه گذشته تا کنون در استان تهران و ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز نموده و تا بازی‌های آسیایی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

 

بر همین اساس اعضاء تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان این اردو آماده سازی را زیر نظر مربیان تخصصی خود و کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز و تا اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه می‌دهند.

 

در این اردو آماده سازی نفراتی همچون،احسان حدادی،حسین رسولی،مهدیپیرجهان،رضا مقدم،حمیده اسماعیل نژاد حضور دارند و فرزانه فصیحی نیز در حال حاضر تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌نماید.

 

همچنین مهدی صابری نایب قهرمان ماده پرتاب وزنه مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اردو آماده سازی خود را در شهر مشهد مقدس برپا کرده است.

 

گفتنی است،احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در ورزشگاه آفتاب انقلاب سکونت دارد و تمرینات خود را نیز در همین مجموعه پیگیری می‌کند.

 

سایر اعضاء تیم کشورمان نیز در هتل شهر ساکن هستند و برای انجام تمرینات به کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی(آفتاب انقلاب)مراجعه می‌نمایند.

 

در این اردو امکاناتی از قبیل،فیزیوتراپ،ماساژور و پزشک تغذیه محیا شده است،تا از این طریق به روند آماده سازی ورزشکاران اعزامی کشورمان به هانگژو کمک بیشتری شود.

 

گفتنی است،تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی دو و میدانی در اختیار قهرمانان ملی پوش کشورمان قرار دارد و همه آنها به صورت روزانه و طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی مشغول به آماده سازی خود هستند.

 

لازم به ذکر است،لیست نهایی ورزشکاران اعزامی تیم ملی دو و میدانی به بازی‌های آسیایی هانگژو پس از پایان مسابقات یونورسیاد جهانی دانشجویان و همچنین مرحله نخست بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.