دیدار مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با مهدی مبینی

تقی‌زاده: کار فدراسیون دوومیدانی بعنوان متولی ارزشمند است/میزبانی رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا گواه بزرگی بر امنیت ایران اسلامی است

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با مدیر کل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار و پیرامون هر چه مطلوب تر برگزار شدن یازدهمین دوره رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز(یکشنبه)در راستای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن یازدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با محمد حسن تقی زاده مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست ابتدا سرپرست فدراسیون دو و میدانی گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در طی روزهای گذشته جهت کسب آمادگی ‌های لازم به منظور میزبانی شایسته کشورمان از ورزشکاران ،مربیان و دست‌اندرکاران لازم حاضر در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا ارائه نمود. در ادامه این دیدار مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری و میزبانی از رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا خطاب به مهدی مبینی گفت: کار فدراسیون دوومیدانی بعنوان متولی برگزاری چنین رقابتی در داخل کشور بسیار ارزشمند است زیرا دشمن به دنبال نا امن نشان دادن ایران است و فدراسیون دو و میدانی با برگزاری این مسابقات و میزبانی شایسته از ورزشکاران پر تعداد خارجی و داخلی تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد. وی افزود: فدراسیون دو و میدانی در برگزاری مسابقات نوروزگاه بسیار خوب عمل کرد که به همین جهت یقیین داریم این رقابت‌ها نیز به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد. تقی‌زاده خاطر نشان کرد: ما در وزارت ورزش و جوانان هر کمکی که در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات از دستمان برآید انجام خواهیم داد، حتی این آمادگی را داریم که با هماهنگی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با ارسال دعوتنامه ای از تمامی وزرای ورزش کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها به منظور حضور در جمهوری اسلامی ایران در هنگام برگزار این رویداد مهم قاره‌ای دعوت بعمل آوریم.