دیدار رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با وزیر ورزش و جوانان؛

کیومرث هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد/ دهلان الحمد: موفقیت‌های دوومیدانی ایران بدون حمایت وزارت ورزش امکان‌پذیر نبود

دیدار رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با وزیر ورزش و جوانان؛ کیومرث هاشمی: ایران آمادگی احداث یک مرکز برای توسعه دوومیدانی آسیا را دارد/ دهلان الحمد: موفقیت‌های دوومیدانی ایران بدون حمایت وزارت ورزش امکان‌پذیر نبود وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا گفت: ما در راستای توسعه دوومیدانی در سطح کشور و در سطح قاره آسیا این آمادگی را داریم با احداث یک مرکز به این مهم کمک کنیم.

هدف ما این است مرکز تخصصی را برای رده پایه ایجاد کنیم که دیگر کشورهای آسیایی نیز برای توسعه دوومیدانی بتوانند از آن استفاده کنند. کیومرث هاشمی همچنان از رییس کنفدراسیون دو‌و میدانی خواست که برای آموزش مربیان ایرانی اقداماتی در خصوص مدرسان برتر این رسته ورزشی را به کسورمان اعزام نماید. وی همچنین خواستار این شد که در کنفدراسیون دو‌و‌میدانی قاره آسیا کرسی‌های قابل توجهی به نمایندگان جمهوری اسلامی ایران داده شود. دهلان الحمد نیز ایران را کشوری با سابقه طولانی در دو و میدانی دانست که برگزاری مسابقاتی همچون داخل سالن قهرمانی آسیا با این تعداد شرکت کننده زیاد نشان از توانمندی و پتانسیل بالای این کشوردر عرصه ‌های فعالیت‌های بین المللی دارد که ما از این موضوع بسیار خوسحال هستیم. گفتنی است ،در این دیدار مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو‌و‌میدانی نیز حضور داشت.