سپهرزاد:رقابت انتخابی جهت شرکت در مسابقات غرب آسیا برگزار خواهد شد

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی گفت:رقابت انتخابی جهت شرکت در مسابقات غرب آسیا برگزار خواهد شد و اولویت ورزشکاران باید شرکت در مسابقاتی باشد که در تقویم فدراسیون دو و میدانی گنجانده شده است.

هادی سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون پیرامون حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت:با تصمیم کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی یک رقابت انتخابی طی روزهای ۷و۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و پس از آن این کمیته جهت انتخاب ترکیب تیم ملی به منظور حضور در این رقابت‌ها  و همچنین زمان و نحوه برپایی اردوها تشکیل جلسه خواهد داد و نفرات اعزامی به این مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان را مشخص خواهد نمود.

 

سپهرزاد با اشاره به اهمیت شرکت ورزشکاران در این رقابت انتخابی تصریح کرد:با توجه به بحث‌های بسیار زیادی که در کمیته فنی صورت پذیرفت مقرر شد ورزشکارانی که علاقمند به حضور در ترکیب تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا هستند می‌بایست الزاما در این رقابت  شرکت نمایند.  

 

وی افزود:اولویت فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکارانی که قصد کسب سهمیه بازی‌های المپیک و رقابت‌های دیگر را دارند شرکت آنها در رقابت‌هایی است که در تقویم سال ۱۴۰۳فدراسیون گنجانده شده است.

 

سر مربی تیم ملی دو و میدانی ادامه داد،ورزشکاران باید به این نکته توجه داشته باشند که شرکت آنها در رقابت‌های بین المللی منوط به وجود دعوت نامه معتبر و همچنین بررسی سطح آن مسابقه در کمیته فنی فدراسیون خواهد بود.

 

او خاطر نشان کرد،پس از مسابقات انتخابی در کمیته فنی تصمیم گیری خواهد شد که ورزشکاران در صورت نیاز می‌توانند اردوهای برون مرزی و یا اردوهای دیگر داشته باشند یا خیر که قطعا برای این موضوع به همه جوانب توجه خواهد شد. 

 

سپهرزاد در پایان گفت:تا اطلاع ثانوی تمامی اردوهای تیم‌های ملی در همه رده‌های سنی فقط در کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی(ورزشگاه آفتاب انقلاب)برگزار میگردد.