بازدید سرپرست فدراسیون دو و میدانی از ورزشگاه آفتاب انقلاب

حسین مطیعی با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از کمپ تخصصی وررزش دو و میدانی بازدید و با تعدادی از مربیان و قهرمانان نیز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی،حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی امروز(دوشنبه)در اولین روزهای سال جدید با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از کمپ تخصصی وررزش دو و میدانی بازدید و از نزدیک با تعدادی از مربیان و قهرمانان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی همچنین در گفت‌وگو با تعدادی از مربیان و ورزشکاران ملی در جریان مسائل و مشکلات آنان در ماه‌های پیش رو تا بازی‌های المپیک و همینطور موضوعات درون اردویی قرار گرفت و اظهار داشت: روزهای زیادی نگذشته که به فدراسیون دو و میدانی آمده‌ام، من هم ورزشکار بودم و سختی مسیر قهرمانی را درک میکنم و در حد توان خود از قهرمانان و ملی پوشان این رشته مهم؛ که بزرگان ورزش از دل آن خارج شده‌اند حمایت خواهم کرد.

 

مطیعی با اشاره به اینکه شأن و جایگاه مجموعه آفتاب انقلاب بعنوان کمپ تیم های ملی باید حفظ شود اظهار داشت: خوشحالم شرایط و امکانات خوبی در این کمپ وجود دارد و همچنین محل استقرار ورزشکاران بسیار مناسب و قابل بهره‌برداری است که به همین جهت می‌توان اردو‌های تیم‌های ملی را به خوبی و با کیفیت در این مجموعه برگزار نمود.