بازدید مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت وزارت ورزش و جوانان از اردو تیم ملی دو و میدانی جوانان در بخش بانوان

کرملو با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از اردو و نحوه تمرینات ورزشکاران بانوی اعزامی به رقابت‌های دو و میدانی جوانان آسیا دیدار و پیرامون شرایط و میزان آمادگی با آنها و مربیانشان گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،پروین کرملو مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت وزارت ورزش و جوانان صبح امروز(چهارشنبه)با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از اردو و نحوه تمرینات ورزشکاران بانوی اعزامی به رقابت‌های دو و میدانی جوانان آسیا دیدار و پیرامون شرایط و میزان آمادگی با آنها و مربیانشان گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار کرملو  پس از بازدیداز شرایط اردویی و تمرینات ورزشکاران ضمن ابراز رضایت  از فضا و امکانات ایجاد شده به منظور عملکرد هر چه بهتر ورزشکاران دو و میدانی در محل کمپ تیم‌های ملی برای قهرمانان تیم ملی دو و میدانی که قصد شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند آرزوی موفقیت و کسب افتخار در این رویداد مهم قاره‌ای رده سنی جوانان  نمود.

 

گفتنی است،بانوان جوان دو و میدانی کار نیز ضمن تشکر و قدر دانی از مدیر کل دفتر هماهنگی  بانوان وزارت ورزش و جوانان بواسطه حضور در محل برگزاری تمرینات آنها دقایقی را با وی پیرامون مسائل و شرایط موجود در راه کسب مدال و افتخار در مسابقات قهرمانی آسیا  گفت‌وگو نمودند.

 

لازم به ذکر است،در جریان این بازدید، وجیهه نقوی معاون اداره کل  هماهنگی و نظارت ورزش بانوان  وزارت ورزش و جوانان،زهرا محمودوند سرپرست نایب رییس امور بانوان فدراسیون دو و میدانی،سپیده توکلی و زهرا نبی زاده از مربیان ملی دو و میدانی در بخش بانوان نیز حضور داشتند.