با حکم هاشم صیامی؛

دو عضو جدید کمیته دوهای سرعت و موانع فدراسیون دو و میدانی منصوب شدند

طی حمکی از سوی رییس فدراسیون، هاشم خزایی و مجید فروتن نیا بعنوان عضو کمیته دوهای سرعت و موانع فدراسیون دو و میدانی کشورمان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با صدور حکمی هاشم خزایی و مجید فروتن نیا را بعنوان عضو کمیته دوهای سرعت و موانع  منصوب کرد.

 

در سوابق هاشم خزایی می‌توان به مواردی همچون؛کسب ۲مدال نقره و ۲مدال برنز قهرمانی آسیا،مربی تیم ملی دو و میدانی،دارای مدرک مربیگری Level1فدراسیون جهانی دو و میدانی،ریاست هیات دو و میدانی استان البرز و مدیریت تربیت بدنی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج اشاره کرد.

 

همچنین در سوابق مجید فروتن نیا نیز میتوان به مواردی همچون،رکورددار دوی ۴۰۰متر با مانع کشور،مربی تیم ملی دو و میدانی،مدرس (Level2)کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا،دارای مدرک مربیگری (Level2)فدراسیون جهانی دو و میدانی و ریاست هیات دو و میدانی استان مرکزی اشاره نمود.

 

در متن احکام این دو عضو کمیته دوهای سرعت و موانع آماده است:

 

" نظر به تخصص، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی در ورزش دو و میدانی به موجب این ابلاغ بعنوان عضو کمیته دوهای سرعت و موانع فدراسیون دو و میدانی منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت رشد و توسعه پایدار دو و میدانی کشور گام بردارید."