خراسان رضوی بر سکوی نخست رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری در بخش بانوان ایستاد/یک رکورد ملی شکسته شد

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور تیم خراسان رضوی موفق شد با کسب بیشترین مدال عنوان نخست این مسابقات را کسب نماید.

به گزارش رابط عمومی در پایان دومین روز رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری در بخش بانوان که به میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره)شهر اراک برگزار شد تیم استان خراسان رضوی موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ ترین مدال عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند.

 

بر همین اساس تیم خراسان رضوی با کسب  ۵مدال طلا،۴مدال نقره و ۱مدال برنز قهرمان این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان کشور شد و پس از آن تیم‌های یزد با کسب ۵مدال طلا،۳مدال نقره و تهران با کسب ۴مدال طلا،۱مدال نقره و ۲مدال برنز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

 

همچنین در جریان برگزاری این مسابقات فاطمه محیطی‌زاده از تیم استان یزد موفق شد با کسب ۴۷۸۷امتیاز رکورد ملی رده سنی جوانان را در ماده هفتگانه که با ۴۶۷۶امتیاز در اختیار خودش بود بهبود بخشد.

 

گفتنی است،رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری با حضور ۱۸۰ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور طی دو روز ودر ۲۲ماده عصر امروز(جمعه)با معرفی نفرات برتر مواد مختلف به پایان رسید.