دیدار احسان حدادی با اعضاء انجمن پیشکسوتان ورزش دوومیدانی

رییس فدراسیون دوومیدانی با اعضاء انجمن پیشکسوتان این رشته ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
به گرارش روابط عمومی، احسان حدادی رییس فدراسیون دوومیدانی امروز(یکشنبه) با اعضاء انجمن پیشکسوتان این رشته ورزشی دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مختلف ورزش اول المپیک کشورمان بحث و تبادل نظر داشت.
 
برهمین اساس، در ابتدای این دیدار تیمور غیاثی مدیرعامل انجمن پیشکسوتان ورزش دوومیدانی ضمن تبریک به احسان حدادی بواسطه انتخاب وی بعنوان رییس جدید فدراسیون اظهارداشت: بسیار جای خوشحالی و خورسندی است که یک قهرمان پر افتخار و شناخته شده همچون احسان حدادی مسئولیت این رشته ورزشی را بر عهده گرفته است، قطعا با حضور وی باید منتظر روزهای پر فروغی برای ورزش پایه و مادر باشیم زیرا که او خود سرد و گرم چشیده این ورزش است و با تمام وجود همه مسائل و مشکلات آن را لمس نموده است.
 
در ادامه این نشست احسان حدادی رییس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: قطعا بهره‌مندی از تجربیات بزرگان این رشته چراغ راه ما در مسیر اعتلای دوومیدانی کشور خواهد بود.
 
بزرگان و پیشکسوتان ورزش شناسنامه هر رشته ورزشی هستند و نه تنها نباید نام آنها را فراموش کنیم بلکه می‌توانیم از رهنمود های ایشان در راستای رشد و توسعه ورزش و عدم تکرار مسائل و مشکلات گذشته استفاده کنیم.