دیدار احسان حدادی با مسئولین شرکت و باشگاه کارا ماشین

رئیس فدراسیون دوومیدانی با محمدرضا خسروی رئیس هیات مدیره و سعید صباحی مدیر عامل شرکت کارا ماشین و مسئولین تیم دوو میدانی این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی، با محمدرضا خسروی رئیس هیات مدیره،سعید صباحی مدیر عامل شرکت کارا ماشین آرنا و اعضاء کادر فنی باشگاه این شرکت دیدار و بحث و تبادل نظر کرد.
 
در ابتدای این دیدار احسان حدادی رئیس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی خطاب به اعضاء حاضر اظهار داشت: همانگونه که می دانید نزدیک به ۱۰ سال است که در کشورهای توسعه بافته دویدن مرسوم شده است،که با برنامه ریزی و استمرار در این حوزه دویدن همگانی پیشرفت بسیاری داشته است.
 
وی افزود،زمانی که بخش همگانی توسعه پیدا کند قطعا بخش قهرمانی ورزش نیز بسیار پویا خواهد شد که به طور مثال کشور آمریکا توانسته با برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی مناسب با کسب ۳۵ مدال صدر نشین  مسابقات قهرمانی جهان در رشته دوو میدانی شود.
 
حدادی گفت: باید به این نکته اشاره کنم که جوانان و نوجوانان سرمایه‌های عظیمی برای دو و میدانی هستند،ورزشکارانی که در حال حاضر در این حوزه فعالیت می‌کنند با محدودیت های بسیاری از جمله در بحث مربی روبرو بوده که می‌بایست از این پس مربیان هر ۶ ماه آموزش های تکمیلی ببینند اتفاقی که نبود آن باعث شده شانس و اقبال در مدال آوردی دو و میدانی کاران کم شود .
 
او خاطر نشان کرد: در این بخش بسیار به کمک شرکت کارا ماشین و حامیان مالی نیازمندیم تا با همکاری آنها بتوانیم برنامه هایی از قبیل بورسیه مربیان برای آموزش‌های حرفه ای در کشورهای مطرح جهان ،ورود مربیان خبره و طراز اول بین المللی به کشور و از همه مهمتر کشف استعدادهای دو ومیدانی در استان های سراسر کشور را اجرایی نماییم .
 
حدادی ادامه داد،برای این منظور مربی هایی را در ۴ منطقه کشور (شمال، جنوب، شرق و غرب)مستقر خواهیم کرد تا انحصار کامل در مرکز را بشکنیم،زیرا بر اساس تجربه استان ها هم بکرترند و هم مقرر مناسبی برای برپایی اردو‌های آماده سازی ورزشکاران هستند و هم مشکلاتی از قبیل شلوغی ، آلودگی آب و هوا و معضلاتی از این دست را ندارند،ضمن اینکه در استان‌های دیگر مسئولین دولتی مانند استاندار و فرماندار نیز بیشتر هم‌پای برنامه ها هستند و حضور پررنگ تری نیز دارند .
 
رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان افزود: خواهشی که از شما داریم این است که به ورزشکاران تیم باشگاهی خود نگاه ویژه تری داشته باشید تا با اینکار چند اتفاق مهم روی دهد، نخست اینکه باشگاه‌های دیگر را نیز ترغیب می‌کنید و دوم حس رقابت را بوجود خواهید آورد تا در کنار این موضوع  ورزشکاران با انگیزه بیشتری فعالیت نمایند تا به هدف اصلی همه ما که پیشرفت دوومیدانی است دست یابیم.
 
در ادامه این دیدار محمدرضا خسروی رئیس هیات مدیره شرکت کارا ماشین نیز ضمن عرض تبریک به احسان حدادی بواسطه انتخاب وی بعنوان رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای موفقیت دوومیدانی باید سرمایه گذاری در بین جوانان و نوجوانان داشته باشیم و از این مورد غافل نشویم.
 
کانال رسمی فدراسیون دو و میدانی, [Jul 8, 2024 at 23:55]
سعید صباحی مدیر عامل این شرکت نیز در مطالبی اظهار داشت : یقینا برای کسب موفقیت یک تلاش  فوق العاده نیاز داریم و به قول شما دیگر با شانس نمی‌توان ماری انحام داد، اما در کنار این موارد آگاهی سازی نیز بسیار مهم است زیرا دو و میدانی تا زمانی که مخاطب کم داشته باشد حمایت کمی هم از آن می شود،پوشش مناسب مسابقات دو و میدانی در رسانه‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی به رشد و توسعه این رشته ورزشی بسیار مهم نماید.
 
وی افزود:باشگاه ما امسال نیز طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده به دنبال حرفه‌ای‌گری است، تا از این طریق بتوانیم رقابت را میان تیم‌های باشگاهی افزایش دهیم تا با این کار هم تیم های دیگر را به جنب و جوش بیاوریم و هم اعضای تیم باشگاه کارا ماشین برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و ما هم در قبال تلاششان زحمات آنها را ارج خواهیم نهاد.
 
گفتنی است، در این نشست مسئولین و‌اعضاء کادر فنی تیم باشگاهی دوومیدانی کارا ماشین نیز. به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای چگونگی توسعه و پیشرفت ورزش دوومیدانی و همچنین برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور پرداختند.
 
لازم به ذکر است در این دیدار، پریسا بهزادی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی و مهدی مستجاب الدعوه سرپرست دبیری این فدراسیون نیز حضور داشتند.